duminică, 30 septembrie 2012

Septembrie - octombrie: scurt comentariu

    Premizele de ordin tehnic au fost acelea care au influenţat în mare măsură evoluţiile din pieţele pe care le urmărim, în luna care s-a încheiat. Se încadrează foarte bine în peisajul acesta atât corecţia apărută în trendul puternic al monedei unice, cât şi palierul din graficul metalelor preţioase. Apreciez că aceleaşi premize tehnice vor domina pieţele în cauză, cel puţin până la data alegerilor din SUA. Aceasta se traduce prin continuarea trendurilor principale în EUR, si metale, iar în ceea ce priveşte Yenul, acesta va continua în tentativa sa de a testa maximul său (minimul pe graficul standard al perechii USD-JPY), având ca singur adversar în demersul său intervenţia Băncii Centrale.

    Pe tărâmul indicilor DJIA se luptă din greu pentru recâştigarea nivelului record din 2007 situat la 14000 pct. E posibil să reuşească în următoarele săptămâni.
    DAX va încerca, într-o primă instanţă, să închidă deasupra rezistenţei dată de linia trendului descrescător cu originea la începutul anului 2008, pentru a ataca şi el recordul precedent, la 8500 pct.


   Petrolul a fost puternic respins la 100, şi îşi va relua evoluţia în zona cu care ne-a obişnuit

  Voi devoala, doar de dragul istoriei, iniţierea unei poziţii excentrice pe un cross exotic. Nu sfătuiesc pe nimeni să mă urmeze, întrucât e o tranzacţie cu risc maxim. Însă, dacă flerul meu nu mă înşeală, Pesso-ul Argentinian e în pragul schimbării de trend. Am să-mi fac o dambla şi am să iniţiez o poziţie în contra trendului la 4.7000 pe USD-ARS

    Aştept cu interes întrebări şi comentarii pe canalele cunoscute şi vă doresc o toamnă cu recolte bogate pe plantaţiile cu bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu